שיווק דיגיטלי בישראל 2022

באופן רשמי אפשר לומר היום שישראל עברה בשנה האחרונה מהפכה של ממש בהכרה ובהבנת החשיבות של פרסום בדיגיטל.
אם לפני שנתיים כמעט ולא היה אפשר למצוא עסקים קטנים מפרסמים בפייסבוק ובגוגל היום אפשר לראות שכמעט כל עסק שני ולא משנה מה סוגו או גודלו נמצא בפייסבוק, באינסטגרם ובגוגל.
איך למעשה זה קרה? ומה האיץ את התהליך שבעיני רבים בתעשייה הקדים הזמנו או יותר נכון הגדיל את הביקוש בפרסום בישראל בלפחות 5 שנים?!
משבר הקורונה גרם נזק גדול לעסקים בישראל ומי שלא ביסס את עצמו בדיגיטל עם חנויות אינטרנטיות ויכולת שילוח, קמפיינים עם ביטויים שעובדים ועמודי סושיאל עם טראפיק בקצב גבוהה וקהלים חמים כנראה שמצא את עצמו סופג את המשבר הזה בעוצמה הרבה יותר גדולה.

" צומת לב הפכה ליקרה יותר מנפט "
בתחום הדיגיטל אין קסמים ומי שמבטיח לכם הבטחות תתרחקו ממנו כמו מאש.

אז איך למעשה אתם כבעלי עסקים, נותני שירות שמחפשים להגדיל את המכירות שלכם אמורים לדעת עם מי לרוץ קדימה ואיך לבחור נכון?
תעשיית הדיגיטל מאוד תחרותית, כמעט כל תחום תחרותי בשוק ואולי אפילו קצת יותר. 
בתחום השיווק הדיגיטלי אתם תמצאו כמה סוגים של נותני שירות: פרילנס | משרדי פרסום קטנים | משרדי פרסום גדולים | אין – האוס.

החשיבות של בניית נכסים דיגיטלים לעסק שלכם לאורך זמן
מה זה נכס דיגיטלי? עמוד פייסבוק | עמוד אינסטגרם | אתר אינטרנט וכדו'
ככל שתשקיעו בנכסים הדיגיטלים של העסק שלכם לאורך זמן ככה אתם תראו תוצאות ותקצרו את הפירות בזמן.

איך בונים נכנסים דיגיטלים לעסק שלכם בצורה טובה ונכונה לאורך זמן?
אתם צריכים לדאוג שיעלו תכנים באופן שותף לעמודי הפייסבוק והאינסטגרם שלכם ולייצר מאמרים לאתר שלכם על בסיס כמעט יומיומי.
מבחינת הכמות של כמה לעלות? אז זה בהתאם לעסק, למוצרים ולשירותים שלכם.
תדאגו שהתוכן יהיה מצולם ומעוצב בצורה בלתי מתפשרת ושהמלל יהיה כתוב טוב ומעניין.
ותזכרו: תוכן הוא המלך!

ככל שתתחילו מוקדם יותר להשקיע בנכסים הדיגיטלים של העסק שלכם ככה אתם תיהנו מהפירות בשלב מוקדם יותר וככל שתשקיעו יותר ככה אתם תרוויחו יותר – אל תפחדו לצאת לדרך לבד בהתחלה גם אם היא מלאה בחוסר וודאות!