5 יסודות ה – E commerce

חנות אינטרנטית – Ecommerce זו הזירה הדיגיטלית המתפתחת ביותר בעידן הנוכחי.
כל עסק שיש לו מוצרים או שירותים עובר בדרך כזו או אחרת לאינטרנט.
היתרונות שיש לחנות אונליין להציע הם בלתי נגרמים וברורים לכולם
וכבר היום ניתן לראות מותגים גדולים וקטנים שהמציאו את עצמם באינטרנט מבלי לפתוח חנות פיזית.
כשאנחנו מדברים על חנות פיזית בקניון, ברחוב וכדו' כל אלו כוללות שכירות, חשמל, מים, ארנונה, מס שילוט ועוד אין סוף הוצאות שוטפות.
היתרון הגדול ביותר שיש לחנות אינטרנטית היא שבמקום להוציא את כל הכספים האלו על ההוצאות שציינו קודם אתם תצטרכו להוציא תקציבים דומים אומנם אבל על פרסום, על המותג ועל העסק שלכם בלבד.

אז אם אתם בעלים של חנות אינטרנט או בעלי עסק שנמצאים בחשיבה על לפתוח אתר אונליין קבלו מאיתנו
5 דגשים חשובים לאתרי E commerce.

ניווט קל
תקפידו על הררכיה נכונה של מבצעים, קטגוריות, מוצרים, תוכן וכפתורי הנאה לפעולה.

חווית משתמש

בדיוק כמו שאתם נכנסים לחנות יפה בקניון או סניף ממותג בכל מקום אחר ככה אתם צריכים להתייחס לחוויה
שאותה הלקוח יעבור אצלכם כשהוא נכנס לאתר. תקפידו על בהירות של תוכן הדברים, תהיו ברורים!
בכל פעולה שגולש יבצע באתר הוא צריך להבין איפה הוא נמצא ויחד עם זאת תמיד צריכה לעמוד מולו האפשרות לבחירות נוספות שאולי יהיו פוטנציאליות עבורו.
תשדרו מותג, תדברו מותג, אתם תהיו מותג.

שירות

הסוד הגדול של כל אתרי האינטרנט המצליחים הוא מאוד פשוט, שירות!
זה החלק החשוב ביותר שצריך להיות נר לרגליכם.
מדיניות החזרים פשוטה ונוחה, כפתור יצירת קשר באתר תמיד זמין מול העיניים,
שילוח מהיר ומוקפד, זמינות ומתן מענה אנושי אדיב וקשוב.


מיתוג

תבחרו את הפונט של האתר בקפידה, הצבעים, השפה, הקופי והמיקרו קופי.
תמונות מוצר מקצועיות, תשמרו על מינימליסטיות ופחות להעמיס פרטים, תנו לרעיון לדבר
מבלי שאתם צריכים לדבר אותו כל הזמן. אריזות ממותגות, לוגו, שקיות אריזה ועוד..
תרדו על הפרט הקטן ביותר.


סל קניה רחב

תצרו קניות משלימות ומבצעים מלווים של מוצרים. תחשבו אפ-סייל בכל מהלך ומהלך,
לדוגמא: אם גולש קנה נכנס לחנות סקייטבורד והוא חיפש לקנות קרש גלישה, תנו לו הצעות קופצות במבצע של מוצרים משלימים כגון: גלגלים, צריכים, ספריי מבריק לניקוי וכדו'.
רעיון האפ-סייל הוא מאוד פשוט והוא מצריך חשיבה, אילו מוצרים עשויים להתאים ו- או להשלים מוצרים אחרים.
100 ש"ח יכולים בקלות להיות 150 ש"ח רק אם הלקוח היה יודע שיש לכם "מבצע" שממש שווה לו לנצל.

בסוויפ – SWIPE אנו בונים אתרי אונליין ומלווים כל התהליך מרמת הלוגו הראשוני ועד הסליקה כולל SEO וקידום אורגני של האתר, צילום מוצרים, מיתוג ובניית חווית משתמש וקידום ממומן 360 בכל הפלטפורמות: גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, לינקדין וטיקטוק על מנת ליצור טראפיק ומכירות מהיום הראשון.