שיווק ופרסום דיגיטלי לעסקים

שיווק ופרסום דיגיטלי לעסקים מזה?

שיווק ופרסום דיגיטלי לעסקים מתמקד בשני מטרות עיקריות וחולש על מספר פלטפורמות שונות במדיה הדיגיטלית.
תחום ה- B2B ותחום ה- B2C.

שיווק דיגיטלי B2B
BUSINESS TO BUSINESS = B2B

תחום שיווק B2B – פרסום לעסקים.
כשלעסק מסוים יש מוצרים שהוא מעוניין לשווק לעסקים, חברות, וארגונים הוא ישווק באסטרטגיית B2B.
עולם השיווק והמכירה בין עסקים, ספקים, יבואנים, יצואנים, ארגונים חברות וכו' הוא רחב ועמוק ודורש תכנון ומקר שוק מעמיק.
בהתאם למטרת השיווק נדרש להתאים את פיזור התקציב בין הפלטפורמות השונות שמתאימות יותר לסוג המכירה.
כאשר עסק רוצה לשווק לעסקים שונים הוא צריך להשתמש בקהלים מדויקים יותר כגון:
שימוש בקהלי HR (משאבי אנוש), CEO (מנכלים) ותפקידים שונים בארגונים, משרדים ממשלתיים ועוד..
כמובן נדרש לבחון קהלים בהתאם לתעשייה של המוצר והעסק, למחקר השוק והאסטרטגיה שנקבעה.
הפלטפורמה שמובילה היום בשיווק B2B היא לינקדין.
לינקדין היום מונה בסביבות ה 2 מיליון משתמשים בישראל והיא משמשת כרשת חברתית שמכוונת לעבודה, תעסוקה ומידע ארגוני.
ממשק הפרסום של לינקדין הוא בשורה אמיתית לעולם ה- B2B והוא מאפשר לך כעסק, ארגונים, משווק מוצר או חברה, להגיע לקהלים ולטרגט ברמת תחום העבודה, ניסיון בתחום, תפקיד בחרה, בעלי תפקידים לשעבר ובהווה, חברה – לפי שם חברה, קבוצות וארגונים.


שיווק דיגיטלי B2C
BUSINESS TO CLIENTS = B2C

תחום שיווק B2C – פרסום ללקוחות.
למעשה פרסום ללקוח הקצה זה הפרסום המוכר והנפוץ ביותר.
כשעסק מוכר ומשווק מוצר ללקוחות שלו זו למעשה האסטרטגיה והדרך שכולנו מכירים ופוגשים ביומיום.
שיווק דיגיטלי B2C דורש אסטרטגיה וחקר שוק מעמיק גם כן ולשים דגש על בידול ומיתוג העסק.
אנו חיים בעולם רווי כשאר לכל מוצר, עסק ותחום יש המון מתחרים.
נדרש לבדוק מי המתחרים הישירים שלכם, מי השחקנים הגדולים ומי המתחרים העקיפים ובהתאם לכך לפעול.
הפלטפורמות הטובות ביותר היום בישראל לשווק את המוצר, השירותים והעסק שלכם בדיגיטל הם: פייסבוק, אינסטגרם וגוגל.
לכל פלטפורמה יש היתרונות והחסרונות שלה ונדרש לדייק את האסטרטגיה השיווק בכל פלטפורמה בנפרד.
ממשקי הפרסום של פייסבוק וגוגל שונים לחלוטין ובהתאם לכך גם הצבת הייעדים, שיטת התשלום והמעקב.

סוויפ – SWIPE | משרד שיווק ופרסום דיגיטלי אנו נותנים מתמחים בכל שיטות השיווק והכל הפלטפורמות השונות
ולסכום חשוב להגיד – אין וודאיות בעניין בחירת הפלטפורמה ואיפה הכי כדאי לפרסם, חשוב לבדוק ולעשוק מחקר מקדים לפניי שמתחילים לפעול ותוך כדי תנועה לנווט התקציבים בצורה נכונה בהתאם לתוצאות, תוך דגש על קריאטיב ומסר ברור ונכון.